Скільки технічного обслуговування знадобиться скляному пневматичної ліфта?
Щоб краще зрозуміти, як працюють скляні ліфти, ви повинні спочатку ознайомитися з принципом роботи традиційного. Традиційні системи з кабельним або гідравлічним приводом мають безліч рухомих частин. У машинному приміщенні, в якому розташований двигун, знаходяться шестерні, кабелі та вентилятори. Зазирнувши всередину самого підйомника, ви виявите велику кількість тросів, шківів, коробок передач і противаг. Коротше кажучи, якщо одна з цих дрібних деталей зношується, вся система може вийти з ладу. Крім обслуговування всіх цих рухомих частин, також потрібно постійно перевіряти мастильні матеріали і масла, які використовуються для забезпечення безперебійної роботи машини. Загалом, як мінімум раз на рік доведеться провести повне техобслуговування.
Чим відрізняється від них панорамний скляний ліфт? Такі системи наводяться в рух пневматичними двигунами. Щоб зрозуміти, наскільки ці моделі менше вимагають технічного обслуговування, вам необхідно зрозуміти принцип дії їх двигунів. Вакуумні ліфти наводяться в дію повітрям, а не кабелями, гирями, механізмами і мастильними матеріалами. Вакуумне ущільнення вбудовано в стелю. Щоб піднятися, турбіни у верхній частині труби видаляють повітря з області над кабіною, викликаючи її підйом. Сталеві гальма забезпечують її посадку на потрібному поверсі. Щоб спуститися, турбіни короткочасно включаються, щоб зняти її з гальм. Потім турбіни вимикаються, в результаті чого кабіна повільно опускається. Гальма закріплюють її на потрібному поверсі. Так як вона рухається під тиском повітря, немає необхідності в складних системах і механізмах. Крім того, вакуумний двигун, набагато менш складний, ніж двигун тягового.
Як ви тепер розумієте, менше рухаються, означає менше обслуговування.
З чого зроблені скляні ліфти?
В це може бути важко повірити, але вони насправді не зроблені зі скла. Вони можуть виглядати як тендітні циліндричні трубки з кришталю, але насправді досить міцні і довговічні. Пневматичні панорамні ліфти зроблені як гарними, так і міцними, а матеріали, що використовуються в проектуванні, були обрані спеціально для їх довговічних характеристик. Ось розбивка на матеріали, використовувані для складання кожної частини пневматичного підйомного комплексу:
Циліндр підйому - найбільша частина. Це «вал», через який проходить кабіна, і який також є основою всієї системи. Циліндр підйому виготовлений з прозорого полікарбонату. Полікарбонат в 252 рази довговічніше скла, і це добре, тому що шахта, зроблена з цього матеріалу, буде підтримувати і захищати кабіну. Полікарбонат нагадує скло завдяки його прозорості, але перевершувати його в довговічності.
Кабіна виготовлена зі сталі, алюмінію і полікарбонату. Вона забезпечена герметичним з'єднанням на даху, щоб забезпечити нормальний тиск повітря для пасажира. Всі кабіни оснащені елементами управління, а також мають систему кріплення, яка фіксує її кожен раз, коли вона зупиняється на поверсі. Верх і низ також виконані зі сталі для підтримки.
Усмоктувальна система - щоб пневматичний ліфт працював, в циліндрі підйому повинен бути створений вакуум. Всмоктуючий вузол, який містить турбіни, знаходиться в різних місцях підйомника. Іноді складальний вузол кріпиться на самойкабіне, а іноді він кріпиться до даху циліндра підйому. Незалежно від цього, що всмоктує вузол найчастіше зроблений з скловолокна або сталі.
З огляду на все вищесказане, навіть добре, що «скляні» ліфти не зроблені зі скла. Хоча спеціальні скляні проекти можуть бути виготовлені і встановлені по спеціальному замовленню, прозорі полікарбонатні та алюмінієві матеріали набагато дешевше і міцніше.